Fian Ali - Semakin Benci Semakin Rindu Chord


F C Dm G

C G
Apa kau tak melihat
Am Em
Besarnya rasa cintaku
F C
Ku berjuang untuk menjadi
Dm Gm
Yang terbaik untukmu

C G
Meski sering kau sakiti
Am Em
Tapi ku tetap rindu
F C
Ku cuba terus bertahan
D G
Meski hatiku pilu

Chorus:
C G
Semakin aku benci semakin aku rindu
Am Em
Rasa hati ini sudah tak menentu
F C
Aku benci tapi ku rindu
Dm G
Aku marah tapi ku rindu

C G
Semakin aku benci semakin aku rindu
Am Em
Rasa hati ini sudah tak menentu
F C
Aku benci tapi ku rindu
Dm G
Aku rindu sama kamu

Dm G C
A Dm G

C G
Meski sering kau sakiti
Am Em
Tapi ku tetap rindu mlykrd
F C
Ku cuba terus bertahan
Dm G
Meski hatiku pilu

Ulang Chorus 2x


F G
Dan sering ku cuba
C Am
Tuk melupakanmu
Dm G
Tapi ternyata
C
Aku masih rindu
Tags

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.