Screen - Dibuai Rindu Semalam

Intro : Dm C G
G-C-Dm-Em F E
Bm E

Am Dm
dalam sepi terkenang dirimu
G C
ku sendiri mengharungi rindu
F Dm
kau berjanji sehidup semati
G E
tinggal janjimu kau bawa bersama

Am Em Dm
kau biarkan diriku melara
G C
mengemis cinta suci darimu
F Dm
apa daya aku jatuh cinta
G Am
jatuh hati kepada yang tak sudi

Reff:
Dm G
mengapakah aku kau dustai
C G Am
kasih suci telah kau khianati
Dm G
manis kata hanyalah di bibir
E
meranalah jiwaku ..

Am Dm C G
mengapakah kau simpan dendammu
C G Am
kasih dulu tertanam di kalbu
Dm C G
hingga aku menjadi mangsanya
E
kau samakan dirinya
E F E Am
dengan kasih dan sayangku

*)
Dm G
cuba kau rasakannya
C Am
apa yang telah aku merasainya
Dm
kasih telah ku beri
G
tidak kau menghargai
Am
impian hati ini
Am
hancur tidak tercari
Dm
pergi sayang pergi
G Am Dm-E-Am
tinggallah aku sendiri
Am Dm
ku... di usik kenangan bersamamu
G Am
ku dibuai rindu semalam

Int : Am-Bm-C-A-Dm
Dm G C Am
F Dm E Am

Kembali ke : Reff, *)

Dm G
cuba kau rasakannya
C Am
apa yang telah aku merasainya
Dm
kasih telah ku beri
G
tidak kau menghargai
Am
impian hati ini
Am
hancur tidak tercari
Dm
pergi sayang pergi
G Am Dm-E-Am
tinggallah aku sendiri...
Tags

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.