Bunkface - Panik

INTRO
C#m E C#m E (2x)

A-B-C#m (4x)

C#m          A
Mereka mengatakan dunia
F#m               B
Penuduhan membabi buta
  C#m            A
Sebalik sentiasa ada makna
E         B
Konspirasinya

      A
Kini aku diperhati
        C#m
Kanan kiri diawasi
  G#m
Ancaman mereka tiada henti
 B
Aku hadapi

        C#m        B
Biarkan ku pergi juang
E                     A
Bertetangan terus dan mati
C#m    G#m              B
Satu dunia sudah bersedia

        C#m        B
Biarkan ku pergi juang
E               A
Rasa yang kita idamankan
C#m    G#m             F#m
Satu dunia sudah bersedia
            A
Sudah bersedia

A-B-C#m

C#m         A
Reformasi mana sakti
F#m          B
Kini semua beraksi
C#m        A   E        B
Ancaman mereka tiada makna

      A
Kini aku diperhati
        C#m
Kanan kiri diawasi
  G#m
Ancaman mereka tiada henti
 B
Aku hadapi

      A
Kini aku diperhati
        C#m
Kanan kiri diawasi
  G#m
Ancaman mereka tiada henti
 B
Aku hadapi

        C#m        B
Biarkan ku pergi juang
E                     A
Bertetangan terus dan mati
C#m    G#m              A
Satu dunia sudah bersedia

        C#m        B
Biarkan ku pergi juang
E               A
Rasa yang kita idamankan
C#m    G#m             F#m
Satu dunia sudah bersedia
            A
Sudah bersedia

A    B      C#m
Ku selalu berasingan jauh
    A    B     C#m
Dan ku biarkan mulut celakamu
       A      B
Kan ku tunggu tunggu
  C#m                     A
Kebenaran ditentukan padaku padamu
    B
Pada mereka yang setuju

Tags

Posting Komentar

0 Komentar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.